Szép volt a nyár

E-mail Nyomtatás PDF

Mint minden évben, így idén nyáron is részt vehettünk balatonszárszói táborozáson, ahová Káldiné Megyeri Éva és Mihály Mária tanárnő kísért el bennünket.
Július 14-én reggel a ceglédi vasútállomáson gyülekezett kis csapatunk nagy táskákkal és bőröndökkel. Pár óra múlva már láthattuk a csodálatos Balaton vizét és Balatonföldváron leszállhattunk a vonatról, ahonnan kisvonat vitt bennünket a balatonszárszói Irmák táborba.
Faházakban aludtunk, fiúk és lányok külön. Elfoglaltuk szobáinkat és berendezkedtünk, majd jött a finom ebéd. Délután ismerkedtünk a jászkarajenői diákokkal, majd este átsétáltunk Balatonföldvárra.
A második naptól kezdve titkos feladatokkal voltunk megbízva, amit minden táborlakó sikeresen teljesített. Egyik kedvenc napunk a Sportnap volt, amikor a törteli lányok a karai lányok ellen kézilabdázhattak, de lehetett pontokat gyűjteni kapura dobással-rúgással, kosárlabdadobással. A délelőttök a feladatok megoldásával teltek, délutánonként balatoni fürdőzésre volt lehetőség, ahol tanáraink vajas –és lekváros kenyeret kentek ínyünk szerint.
Csütörtökön sétahajóval átmentünk Tihanyba, ahol megnézhettük a Tihanyi Apátságot, a Levendula-házat, a Tihanyi visszhangot, visszatérve a táborba vacsora után éjszakai fürdőzésen vettünk részt. Pénteken meglepetésként a balatonföldvári szabad strandon vízi biciklizhettünk és fürödhettünk. Nagy öröm volt számunkra, amikor szombaton vitorlás kalózhajón tölthettünk el egy órát, este pedig gyerek karaoke bárban mutathattuk meg énektudásunkat. Utolsó este a tábortűznél kezünkbe vehettük az emléklapot és nyársalhattunk, így búcsúzva a Balatontól.
Július 20-án délelőtt még utoljára megmártóztunk a Balatonban, majd egy kiadós pizzázás után útnak indultunk a balatonszárszói vasútállomásra. Este fél hétkor Cegléden találkozhattunk a családunkkal.
Ezúton szeretnénk megköszönni Radicsné Sáfrán Erika igazgatónőnek, hogy lehetőséget biztosított a táborozáshoz, Őrsy Anett tanárnőnek a tábor előkészítését,Törtel Község Önkormányzatának anyagi támogatását.Reméljük a jövő nyáron is részt vehetünk balatoni táborozáson.

Fodor Barbara, Kókai Dóra, Somodi Fanni

Tanévnyitó

E-mail Nyomtatás PDF

Módosítás: ( 2015. augusztus 24. hétfő, 20:30 )

Tankönyvosztás

TANKÖNYVEK KIOSZTÁSA

2015. AUGUSZTUS 17-ÉN 9.00-17.00 ÓRÁIG

2015. augusztus 18-Án 9.00-14.00 óráig

A FÖLDSZINTES ÉPÜLETBEN

A TANKÖNYVEKET CSAK SZÜLŐ VEHETI ÁT!

-         MINDEN ELSŐS, MÁSODIKOS ÉS HARMADIKOS GYERMEK RÉSZÉRE A TANKÖNYVEK INGYENESEK.

-          A FIZETŐS DIÁKOK SZÜLEINEK A CSEKKET A TANKÖNYVEK KIOSZTÁSAKOR ADJUK ÁT.

A BEFIZETÉS HATÁRIDEJE: 2015. SZEPTEMBER 15.

-          NORMATÍV KEDVEZMÉNYRE VALÓ JOGOSULTSÁG IGAZOLÁSÁHOZ A KÖVETKEZŐ OKIRATOK BEMUTATÁSA SZÜKSÉGES:

Ø családi pótlék folyósításáról szóló igazolás (bérjegyzék, pénzintézeti számlakivonat, postai igazolószelvény)

Ø tartósan beteg tanuló esetén szakorvosi igazolás vagy a magasabb összegű családi pótlék folyósításáról szóló igazolás

Ø sajátos nevelési igényű tanuló esetén a szakértői és rehabilitációs bizottság szakvéleménye

Ø rendszeres gyermekvédelmi kedvezményre való jogosultságról szóló határozat (a határozatok megvannak az iskolában)

A TANKÖNYVELLÁTÁSÉRT FELELŐS SZEMÉLY ISKOLÁNKBAN:

Mariné Tajthy Katalin igazgatóhelyettes

Elérhetősége: 53-376-018, 06/20-420-2614

Radicsné Sáfrán Erika

igazgató

Személyazonosító okmány igénylése

E-mail Nyomtatás PDF

Kiskorúak személyi azonosító okmányának igénylésével kapcsolatos tájékoztató a Szülőknek menüpontban található.

Módosítás: ( 2015. augusztus 18. kedd, 12:36 )

További cikkeink...

23242526272829
3031

Névnap

Ma 2017. október 18., szerda, Lukács napja van. Holnap Nándor napja lesz.

Ki olvas minket?

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter